Rešenje za umor i malaksalost

Jednostavno, svima nama dođe vreme kada gubimo volju i kada se naša energija potpuno smanjuje. Kao i većina čekaš da prođe dan da bi se spustio u svoj topli krevet. Ali ne brini, mi smo tu za tebe i pomoćićemo ti da to rešiš.

Mi jesmo tu za tebe i želimo ti dati par saveta, ali moraš znati da jedino ako imaš  jak karakter možeš to i uspeti. Moraš sesti sam sa sobom i doneti odluku da to promeniš. Ova promena će biti odlična za tvoj imunitet. Krenućemo od nečeg lepog.

Sećaš se kada si bila dete da si pisao dnevik kako provodiš dan, šta ti se desilo? Sada ćemo uraditi isto. Počećemo da pišemo dnevnik, vaš dan, želje i ciljeve. Pored toga, radićemo, tačnije pisati i dnevnik zahvalnosti. Nekada nam je potrebno da budemo zahvalni sami sebi.

Sledeća stavka koju ćemo uraditi – promenićemo ishranu. Loša ishrana utiče loše na naš ogranizam kao i raspoloženje. Zatim ćemo uvesti divne šetnje u kojima ćeš uživati. Jednostano svima nama je potrebno da budemo sami nekada.

Da bi vaša duša pronašla mir i smirila um možemo meditirati ili se moliti i tako pronaći mir. Velika je greška jer puno radimo. Ne pronalazimo vreme za odmor. Ne radi to više. Časti sebe 2-3 dana mira nakon napornog rada. Da bi tvoje srce bilo još više ispunjeno povodi vreme sa najbližima. Tvojom porodicom. Ulepšaj i njima i sebi dan. Nakon divnog i dugog dana veoma je bitno da lepo spavamo. Ako imate loš san, probajte piti toplo mleko ili čaj od lipe pre spavanja. San je veoma bitan.

Nadam se da smo ti bar malo pomogli i da ćeš promeniti svoje loše navike. Budi jak i istrajan. Jedino tako ćeš se rešiti malaksalosti i umora. Nijedna promena nije laka, ali postepeno menjaj i uvodi za bolje sutra i lepši dan. Prvo zbog tebe, a kasnije i tvoje porodice. Koliko to loše utiče na tebe toliko i na njih.

Katarina Radičević

Čitajte još

CC krema za lice

Anita

Hipertenzija, rizici i posledice

Anita

Migrena, kraljica glavobolja

Anita

Leave a Comment